
A 6-page interview with Mr. Takano was published in the May issue of “Rinen to Keiei”, a Japanese magazine focusing on management philosophy and ideas for SMEs.
The interview focuses on two key aspects of DG TAKANO’s identity: design thinking and consistent, goal-oriented action. Mr. Takano goes into detail about how we apply these and other mental tools to solve societal and environmental issues. The second part of the interview tells the story of our Bubble90: from the initial concept and its refinement, through the establishment of DG TAKANO in its current form, to market development and the creation of a truly global team.
COVID-19 has had a huge impact on everyone’s lives, and while that impact cannot be understated, we believe that now—as the quarantine is slowly being lifted—it is time to look ahead and do our best for the world after the pandemic.
※ A link to the magazine article is provided below, but please note that an active subscription to “Rinen to Keiei” is required in order to browse it. Article on the “Rinen to Keiei” Website
中小企業向け月刊誌「理念と経営」に弊社が掲載されました。
コスモ教育出版月刊誌「理念と経営」5月号に、弊社CEO高野の記事が6ページにわたり掲載されました。
弊社が実践している社会課題・環境問題解決のために使われたデザイン思考・行動力、そしてそれがどのような革新を生んだのかについて。またバブル90誕生の秘話、起業、販路開拓、人材確保など今日に至るまでの経緯や紆余曲折について。最後に今後の海外展開に向けた戦略・意気込みについてなど様々なエピソードを交えて話しています。
新型コロナウィルスの影響で厳しい状況が続いていますが、今こそ先を見て、考え、行動し、乗り越えていきたいですね。皆で助け合い、共に頑張っていきましょう!
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